Morcov

Un singur morcov mediu poate acoperi necesarul zilnic de vitamine si minerale (aport de vitamine si minerale ce trebuie asimilat din legume). Acesta are 25 de calorii, 6 grame de carbohidrati si 2 grame de fibre, contine si 200% din doza rocomandata de vitamina A. Morcovii contin mult betacaroten (cu cat este morcovul mai portocaliu, cu atat contine mai mult betacaroten), organismul transforma betacarotenul in vitamina A. Aceasta este foarte importanta pentru sanatate, in mod special pentru sanatatea ochilor, dar si pentru oase (ajutand la fixarea calciului), dinti si pentru sanatatea pielii.

Acest forum conține 4 subiecte și 5 răspunsuri și a fost actualizat ultima dată de  Tom Botanistul 30 iunie 2015 la 2:32 pm.

Vizualizare 4 subiecte - 1 la 4 (din 4 în total)
Vizualizare 4 subiecte - 1 la 4 (din 4 în total)
Adaugă o întrebare:
Informația ta:



Mărimea maximă a documentului este 5000 KB.



Adaugă fișier



<a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre> <em> <strong> <del datetime=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">