Morcov

Un singur morcov mediu poate acoperi necesarul zilnic de vitamine si minerale (aport de vitamine si minerale ce trebuie asimilat din legume). Acesta are 25 de calorii, 6 grame de carbohidrati si 2 grame de fibre, contine si 200% din doza rocomandata de vitamina A. Morcovii contin mult betacaroten (cu cat este morcovul mai portocaliu, cu atat contine mai mult betacaroten), organismul transforma betacarotenul in vitamina A. Aceasta este foarte importanta pentru sanatate, in mod special pentru sanatatea ochilor, dar si pentru oase (ajutand la fixarea calciului), dinti si pentru sanatatea pielii.
Vizualizare 5 subiecte - 1 la 5 (din 5 în total)
Vizualizare 5 subiecte - 1 la 5 (din 5 în total)
Primești răspuns în 2 ore
×

Te ajutăm
să ai grijă de plantele tale

Dacă nu ai găsit încă soluții în articolele noastre sau în discuțiile precendete, începe o discuție nouă iar profesioniștii noștri îți vor sări în ajutor.

Post nou

Despre
Morcov

Informația ta:

Mărimea maximă a documentului este 20 Mo.

Imagine
Adaugă fotografii
Acestea ne ajută să identificăm mai ușor problema