- Acest subiect are 1 răspuns, 1 voce și a fost actualizat ultima dată 12 februarie 2024 la 13:19 de .
-
-
Discuții pe teme similare
-
Creează un cont cu adresa de email introdusă pentru a profita de următoarele avantaje:
Prioritate la răspunsuri și tratamente din partea specialiștilor noștri
Transport gratuit la comenzile efectuate
Acces rapid la plantele preferate și la calendarele de îngrijire
Urmărești statusul livrării comenzii tale
Mesajul tău va fi moderat în cel mai scurt timp posibil
Mesajul tău va fi moderat în cel mai scurt timp posibil
Creează un cont cu adresa de email introdusă pentru a profita de următoarele avantaje:
Prioritate la răspunsuri și tratamente din partea specialiștilor noștri
Transport gratuit la comenzile efectuate
Acces rapid la plantele preferate și la calendarele de îngrijire
Urmărești statusul livrării comenzii tale
Planta (Camellia) a fost achiziționată acum 3 luni și a fost transplantată imediat într-un ghiveci cu sistem de auto-udare și pământ de flori universal.
Planta a fost așezată în living, în partea opusă a geamului și caloriferului, în cameră sunt 21-22°, și am udat-o regulat, săptămânal.
După o lună și jumătate în care planta dat o mulțime de boboci și frunze noi, am plecat de acasă timp de 2 săptămâni, în cameră fiind nu mai puțin de 17°, iar planta a fost udată la mijlocul intervalului în care am fost plecați. După ce ne-am întors, am observat că au început să se înneagrească frunzele și să cadă, initial mai puține și apoi tot mai multe.
Nu am administrat nicun tratament, cu excepția unui con (Osmocote) pe care l-am pus în pămănt acum o săptămână. Astăzi am văzut și un miriapod pe tulpina plantei.
Ce ne recomandați pentru a salva planta, dacă mai este posibil?
Tom Botanistul
Specialist
Specialiștii noștri răspund întrebărilor, oferă soluții și te îndrumă către produsele potrivite.
Vrei să știi mai multe despre rolurile speciale ale membrilor comunității?
AFLĂ MAI MULTEBuna ziua. Deprecierea plantei a putut fi cauzata de unul sau mai multi factori precum: substrat necorespunzator (Camellia japonica este o specie acidofila), posibil udari dese cu cantitati mici de apa, schimbarea modului de udare, umiditate atmosferica scazuta, lipsa unor fertilizari corespunzatoare s.a. In acest caz, se recomanda indepartarea portiunilor afectate si transplantarea plantei (Transplantarea plantelor decorative de interior) utilizand un substrat cu pH moderat acid (Substrat Profesional Plante Acidofile, 20 litri). Totodata, este indicata udarea moderata a plantei, utilizand o cantitate suficienta de apa (astfel incat substratul sa fie saturat), iar intre udari, substratul sa se usuce usor si cresterea umiditatii atmosferice ( puteti avea in vedere pulverizarea plantei cu apa utilizand un pulverizator precum Pulverizator manual Volpi TECH1, amplasarea unor recipiente cu apa in proximitatea plantei sau utilizarea unui umidificator). Din primavara, pentru a stimula cresterea vegetativa normala a plantei puteti avea in vedere utilizarea unui ingrasamant precum AMN Optiferrum, 500 ml, administrat prin udare conform informatiilor din descrierea produsului. Mai multe sfaturi si informatii cu privire la cresterea acestei specii regasiti in articolul nostru din Comunitatea Botanistii: Camellia, informatii si sfaturi de ingrijire.
2 persoane consideră această discuție ajutătoare
Ne pare rău că nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai. Spune-ne ce consideri că putem îmbunătăți.
Părerea ta ALTĂDATĂEstimare livrare
Tom Botanistul
Specialist
Specialiștii noștri răspund întrebărilor, oferă soluții și te îndrumă către produsele potrivite.
Vrei să știi mai multe despre rolurile speciale ale membrilor comunității?
AFLĂ MAI MULTETom Botanistul, ajutor in gradina
Specialist
Specialiștii noștri răspund întrebărilor, oferă soluții și te îndrumă către produsele potrivite.
Vrei să știi mai multe despre rolurile speciale ale membrilor comunității?
AFLĂ MAI MULTETom Botanistul
Specialist
Specialiștii noștri răspund întrebărilor, oferă soluții și te îndrumă către produsele potrivite.
Vrei să știi mai multe despre rolurile speciale ale membrilor comunității?
AFLĂ MAI MULTE
NOTĂ
BOTANIȘTII |
4,8
|
Da, aici gasesti informatii foarte importante pentru a-ti ingriji plantele, pomii si copacii din gradina. Multumesc celor care au dezvoltat aceasta platforma si moderatorilor care contribuie frecvent cu raspunsuri si sfaturi.
Liviu A
Da, aș recomanda Botaniștii.ro unui prieten, mai ales dacă este pasionat de grădinărit sau are nevoie de soluții serioase pentru plante, dăunători sau îngrijirea grădinii. De la insecticide profesionale, fungicide, până la stimulatori de înrădăcinare, îngrășăminte de nișă sau echipamente. Ai tot ce-ți trebuie, ca un grădinar profesionist.
Ioana B
Da !Promptitudine.Greutati la schimbarea adresei de livrare.Nu permite formularul de comanda.Am încercat 3 zile.
Marian C
Gasesc informații utile despre plante si patologia lor, dacă nu mă lămuresc, sunteti voi acolo cu cel mai avizat sfat.
Am găsit rezultate relevante folosind "search".
Produse ieftine.
Am navigat rapid între zonele de interes.
La început, a fost incomod sa mi calculez c%, cantitatea,pentru 1l sau 2 de solutie cat aveam eu nevoie.
Poate sa puneti mai multe imagini cu boli in diverse stadii de afectare?
Educativ si de calitate.
Super site.
Dana S
Preturile m-i se par ok iar diversitatea produselor mai mult decat satisfacatoare descrierea super o placere sa cumperi.
Mircea P
Am primit informatiile necesare intr-un timp f.scurt, pe chat.
Legat de solutiile comandte, trebuie sa le incerc mai intai si apoi imi pot spune parerea.
MIRELA Z
Livratea prompta, din pacate, cred ca nu am identificat bine problema, asadar nu ma pot pronunta asupra calitatii produsului. Se pare ca gardul meu viu era invadat de omizi care l-au decimat complet, nu avea vreo boala, asa cum am screzut. I-am dat foc...:) Produsele poate imi vor folosi alta data!
Gabi Mioara M
Am cautat un daunator pe google, am gasit un articol care descria problema mea si produsele recomandate pentru problema erau propuse chiar acolo. Mai usor nu se poate. Similar formularul de comanda. Excelent! Acum ramane de vazut doar daca scap de ele cu metoda recomandata.
Andreea-Luciana O
Factura ar trebui sa o gasim in contul on line sau sa o primim pe email.
Sunt uimita ca in anul 2023 inca mai trimiteti facturi printate clientilor.
Cheltuiala inutila.
Mihaela G
Buna organizare, dar stoc mic la produsele de sezon.
Spre exemplu, lipsa Thiovit si nici decembrie nu este!
mircea s
|
Descarcă aplicația Botaniștii |
Susținem |
Informații Companie |
Copyright 2016-2025 PestControl Expert
|