int(1)

Makhteshim_Agan_Adama

Joi 18 Septembrie 2014 la JW Marriott Grand Hotel, cu mare fast a fost dezvaluit noul branding Makhteshim Agan. Acest nou capitol al companiei incepe cu un nou titlu, Makhteshim Agan numindu-se acum Adama. Anfitrionul evenimentului organizat pentru dezvaluirea noului branding, a fost nimeni alta decat Maia Morgenstern, despre noul brand a vorbit directorul general pentru Romania, care a descris noile directii ale companiei si motivul din spatele deciziei de a uni cele 40 de branduri care functionau sub umbrela Makhteshim Agan. Adama_Maia_Morgenstern

Pentru o recunoastere mai buna la nivel mondial, cele 40 de companii ce functionau sub egida corporatiei israeliene Makhteshim Agan, acum au nu nume mai simplu si usor de retinut Adama. Intr-un interviu, Ignacio Dominguez (CCO Adama) a explicat motivele din spatele deciziei si ce inseamna aceasta decizie pentru una dintre cele mai importane companii producatoare de substante pentru protectia recoltelor. Decizia de a crea un nou brand a fost luata in urma cu doi ani, dar partea birocratica a prevenit o dezvaluire rapida a noului brand. Noul brand este condus de un principiu simplu, Dominguez spune:„Brandul este cel mai simplu si eficient mod de a spune povestea companiei. De exemplu in Germania avem erbicide de top pentru ingrijirea sfeclei de zahar, si toata lumea recunoaste brandul Goltix, nimeni nu identifica asta cu Makhteshim Agan”. Dominguez a mai explicat:”Era ceva ce trebuia rezolvat, iar transformarea ne-a obligat sa ne gandim la brand, sa avem o companie, o cultura, o imagine, un singur brand”.
Adama_un_singur_brand

logo_AdamaDe ce Adama? Este cuvantul ebraic pentru pamant (sol), dar nu doar acesta e motivul. „MA” din nume ramane de la mostenirea Makhteshim Agan. „AD” simbolizeaza avansul tehnologic. Un alt element uneste masculinul si femininul: „ADAM” si „DAMA”. „AMA” inseamna mama in multe limbi, mergand spre ideea de „mama natura”, care promoveaza atitudinea prietenoasa cu mediul inconjurator. Echilibrul fiind un aspect important pentru companie, cei trei de „A” din nume reprezentand trecutul, prezentul si viitorul. In plus combinarea literelor „ADA” merge bine pentru oprimizarea motoarelor de cautare, a mai remarcat Dominguez.

Impreuna cu noul nume vine si un nou slogan:„Simplu. Crestem. Impreuna.” Acest slogan nu simbolizeaza doar cresterea interna a companiei, ci si cresterea comunitatii agro, cresterea recoltelor, dar si a standardelor de calitate. Ignacio Dominguez mai spune: „Adama planuieste a fi un element important din ecosistemul agriculturii. Strategia este aceeasi oriunde ne-am duce.” Schimbarea brandului se face sub o noua conducere, Chen Lichtenstein este noul CEO, care l-a inlocuit pe Erez Vigodman din Februarie. Lichtenstein a condus campania Makhteshim Agan pentru integrarea pe piata din China si a fost numit presedinte si CEO Adama. El este co-creatorul noii strategii de brand si este cel mai mare sustinator al ei.
Adama_simplu_crestem_impreuna
Sub supravegherea lui Chen Lichtenstein sunt coordonate 40 de lansari ale noului brand pe toate pietele. In China comunicarea brandului este concentrata pe portofoliul de servicii ale companiei pentru cresterea productivitatii fermelor. In contrast in brazilia, Adama se concentreaza pe credit si servicii unice acestei tari.

Simplificarea muncii cultivatorilor este parte din noua mantra a companiei. Acest lucru va veni sub forma unor produse mai usor de folosit si depozitat. „Pe parcurs, avem planuri foarte ambitioase de a schimba forma ambalajelor, care vor incorpora un nou semn distinctiv pentru Adama.” Compania cauta si solutii digitale si va lansa doua produse noi in decursul anului urmator, incluzand noi regulatori de crestere in Europa. Feedback-ul initial asupra noilor directii ale companiei este „foarte pozitiv”, dar Dominguez se bazeaza pe verdictul pe termen lung. Recunoasterea noului brand nu trebuie sa fie facuta doar de catre distribuitori, ci si de catre utilizatorii finali care sunt de fapt tinta noii campanii de simplificare a proceselor tehnologice. In cateva luni Adama va incepe sa masoare piata, iar in cursul anului viitor va incepe o noua campanie de sondare a pietelor, pentru a vedea cat de conectati sunt oamenii cu noul brand si cat de mare este recunoasterea noului brand. „Avem un motiv pragmatic pentru a imbunatati recunoasterea, care intr-un final va permite companiei sa aiba mai multe beneficii comerciale”, a adaugat Dominguez.

In Romania lansare noului brand a fost facuta sub acelasi motto:”o companie, o identitate, o cultura, un brand global”, „simplu. crestem. impreuna.”. Mahkteshim Agan deja functioneaza sub brandul Adama in Romania, iar in decursul acestui an clientii vor vedea schimbari ale ambalajelor, schimbari bune ce vor simplifica utilizarea si depozitare, nu doar logo-ul de pe ambalaj.

Ce-si propune Adama in Romania:

Indraznesc sa creeze simplitate:
Cultivatul este complex si foarte provocator, Adama lucreaza impreuna cu fermierii, agronomii, distribuitorii si comunitatile de fermieri, pentru a gasi cai pentru a simplifica procesul. Adama gaseste solutiile pentru a face cultivare un proces mai simplu, practic si inovativ, nu doar prin protectia culturilor.

Ajuta fermierii sa creasca:

Cultivatul nu se intampla doar in camp, Adama ajuta fermierii sa-si rezolve problemele atat in afaceri cat si mai departe de atat, ajutant la vanzari, parteneriate, munca mai putina in camp si aprecierea mai multa pentru fermieri.

Deschide noi oportunitati:

Adama stie ca procesul de cultivare trebuie reinventat constant, prin intermediul platformelor su pietelor in continua crestere, Adama poate ajunge rabid la fermieri din toate colturile lumii cu ajutorul mult asteptat, cand vine vorba de cunostinte si tehnici de cultivare si ingrijire a plantelor.

Cladesc:

Cu ani in urma Adama a fost parte dintr-o echipa care a ajutat sa faca desertul o oaza de verdeata intr-un mod sustenabil, asigurand astfel prosperitatea unei intregi natiuni. Acum toti angajatii Adama incearca sa faca acelasi lucru cu fiecare fermier in parte, la o scala globala pentru ca „Simplu.Crestem.Impreuna.”.

Adama isi doreste o lume unde toti oamenii vor avea acces la mancare, si toata lumea care se ocupa cu recoltele sa aiba o viata plina de impliniri si recompense.

Ardent 50 SC, 1 litru
Ardent 50 SC, 1 litruPret: 485.05 lei
Bumper 250 EC, 1 litru
Bumper 250 EC, 1 litruPret: 160.23 lei
Banjo 500 SC, 1 litru
Banjo 500 SC, 1 litruPret: 316.1 lei
Pyrinex 48 EC, 1 litru
Pyrinex 48 EC, 1 litruPret: 81.75 lei
Pyrinex 25 CS, 1 litru
Pyrinex 25 CS, 1 litruPret: 75.21 lei
Rimon 10 EC, 1 litru
Rimon 10 EC, 1 litruPret: 0 lei
Seizer 10 EC, 10 ml
Seizer 10 EC, 10 mlPret: 0 lei
Kohinor 200 SL, 1 litru
Kohinor 200 SL, 1 litruPret: 206.01 lei
Apollo 50 SC, 1 litru
Apollo 50 SC, 1 litruPret: 215.82 lei
Agrosan B, 500 g
Agrosan B, 500 gPret: 24.6 lei
Galigan 240 EC, 1 litru
Galigan 240 EC, 1 litruPret: 143.88 lei
Modown 4 F, 5 litri
Modown 4 F, 5 litriPret: 572.25 lei
Bromotril 40 EC, 5 litri
Bromotril 40 EC, 5 litriPret: 414.2 lei
Tomigan 250 EC, 1 litru
Tomigan 250 EC, 1 litruPret: 123.17 lei
Powertwin SC, 5 litri
Powertwin SC, 5 litriPret: 626.75 lei
Racer 25 EC, 1 litru
Racer 25 EC, 1 litruPret: 125.35 lei
Lamdex 5 EC
Lamdex 5 ECPret: 118.81 lei
Mavrik 2 F
Mavrik 2 FPret: 46.87 lei
Bumper Super 490 EC
Bumper Super 490 ECPret: 140.61 lei
Folpan 80 WDG
Folpan 80 WDGPret: 2.62 lei
Mirage 45 EC
Mirage 45 ECPret: 103.55 lei
Shavit F 72 WP
Shavit F 72 WPPret: 4.14 lei
Zamir 40 EW
Zamir 40 EWPret: 144.97 lei
Arrow 240 EC
Arrow 240 ECPret: 166.77 lei
Agil 100 EC
Agil 100 ECPret: 158.05 lei
Afalon 50 SC
Afalon 50 SCPret: 0 lei
Acetogan 900 EC
Acetogan 900 ECPret: 42.51 lei
Glyphogan 480 SL
Glyphogan 480 SLPret: 39.24 lei
Linurex 50 SC
Linurex 50 SCPret: 0 lei
Leopard 5 EC
Leopard 5 ECPret: 117.72 lei
Surdone 70 WG
Surdone 70 WGPret: 29.43 lei
Sultan 50 SC
Sultan 50 SCPret: 136.25 lei
Orius 6 FS
Orius 6 FSPret: 149.33 lei
Savage 5 FS
Savage 5 FSPret: 79.57 lei
Seedoprid 600 FS, 1 litru
Seedoprid 600 FS, 1 litruPret: 433.82 lei
Merpan 50 WP
Merpan 50 WPPret: 2.73 lei
Nicogan 40 SC 15 Litri + 2,4 D 660 SL 10 Litri + Adjuvant Roller 1 Litru, pachet 10 HA
Nicogan 40 SC 15 Litri + 2,4 D 660 Pret: 2725 lei
Zamir 40 EW 9 Litri + Mavrik 2F 6 Litri + Adjuvant Velocity 3 Litri, pachet pentru 12 HA
Zamir 40 EW 9 Litri + Mavrik 2F 6 Pret: 2884.14 lei
Merpan 80 WDG 9kg+Fungicid Orius 25 EW 3L+ Adjuvant Velocity 2L, pachet 4 HA
Merpan 80 WDG 9kg+Fungicid Orius 25 Pret: 1127.06 lei
Vincare 10kg+Orius 25 EW 2L+Adjuvant Velocity 2L, pachet 5 HA
Vincare 10kg+Orius 25 EW Pret: 1760.35 lei
Bumper 250 EC, 5 litri
Bumper 250 EC, 5 litriPret: 790.25 lei
Tomigan 250 EC, 5 Litri
Tomigan 250 EC, 5 LitriPret: 604.95 lei
Pyrinex 48 EC, 5 litri
Pyrinex 48 EC, 5 litriPret: 397.85 lei
Pendigan 330 EC, 100ml
Pendigan 330 EC, 100mlPret: 10.9 lei
Pendigan 330 EC, 1 litru
Pendigan 330 EC, 1 litruPret: 63.22 lei
Pendigan 330 EC, 5 Litri
Pendigan 330 EC, 5 LitriPret: 305.2 lei
Nicogan 40 SC
Nicogan 40 SCPret: 152.6 lei
Cycogan 400 SL, 1 litru
Cycogan 400 SL, 1 litruPret: 34.88 lei
Cycogan 400 SL, 20 litri
Cycogan 400 SL, 20 litriPret: 610.4 lei
Pyrinex Quick, 100ml
Pyrinex Quick, 100mlPret: 19.51 lei
Pyrinex Quick, 1 litru
Pyrinex Quick, 1 litruPret: 80.66 lei
Cycogan 400 SL, 100 ml
Cycogan 400 SL, 100 mlPret: 6.41 lei
Orius 25 EW, 1 litru
Orius 25 EW, 1 litruPret: 135.16 lei
Orius 25 EW, 5 litri
Orius 25 EW, 5 litriPret: 664.9 lei
Merpan 80 WDG, 1 kg
Merpan 80 WDG, 1 kgPret: 63.66 lei
Merpan 80 WDG, 5 kg
Merpan 80 WDG, 5 kgPret: 386.95 lei
Shavit F 72 WDG, 1 kg
Shavit F 72 WDG, 1 kgPret: 63.66 lei
Shavit F 72 WDG, 5 kg
Shavit F 72 WDG, 5 kgPret: 408.31 lei
Merpan 80 WDG, plic 15 g
Merpan 80 WDG, plic 15 gPret: 2.73 lei

Adauga un comentariu

*